Thursday, March 19, 2009

There is no school like the old school...

...and I'm the fucking headmaster.

Nytt facebook och nytt msn. Det där med gamla hundar och sitta stämmer bättre och bättre för varje år och grått hår.

Nu gör jag inte så mycket på fb, tittar lite bilder ibland, svara på någon inbjudan till något event (oftast en random nattklubb där jag är en random medlem som får ett random massutskick som vilket annat roadkill som helst), men förändringarna stör mig något sjukt, vilket behov försöker de stilla?

Msn har ju blivit helt messed up, det känns som att jag råkat ladda ner en uzbekisk piratversion som bara kuba-svenskar vill använda, under radarn typ.

Apropå Old School: för övrigt så hittade jag inte ett grått hår i skäggväxten i morse, utan ett blont!? Börjar jag bli blondin eller vad är grejen? För övrigt är man inte "blond" i Kroatien, utan det översätts till "blåhårig", om jag nu inte fattat helt fel. Vilket i och för sig vore rimligt med tanke på hela orimligheten.

No comments: