Friday, March 6, 2009

Pinsamma nedladdningar

Det känns lite pinsamt, men samtidigt står jag för det. Det handlar om olika former av musik som kan tänkas funka när jag tränar. Det jag vill ha är tempo och bas. Jag kan NÄSTAN sänka mig till E-typen, men det kommer inte hända. Däremot kan jag icke-stoltsera med Lady Gaga, Eric Prydz, Fedde le Grande, Haiduci och Scooter på träningslåtlistan. Men Scooter hänger VÄLDIGT löst, det kände jag precis nu när jag faktiskt skrev Scooter...

Stoltare artistval är Maipei, La Caution, Saïan Supa Crew, Maskinen, Zola, Talib Kweli och Tough Alliance.

2 comments:

Anonymous said...

Ja det var lite pinsamt.....att du ens vågar erkänna!!!?

saïan supa crew är dock inget att skämmas för!

Dexter Sinister said...

Jag måste ju stå även för mina svaga sidor, och de ibland tveksamma musikpreferenserna är bara toppen på isberget... Hur som helst så fick scooter stryka på foten när jag kom på att jag inte hade tribaltatueringar och big brother-jeans.