Tuesday, March 24, 2009

Det finns de som säger att jag behöver klippa mig

De har förmodligen en poäng.

























Jag ogillar dock skarpt det där med frisörsbesök, jag kan aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det, och ångrar mig alltid direkt efter att jag sagt till frisören hur jag "vill" ha det, så när jag går därifrån är jag sjukt missnöjd.

Jag har tid imorgon, och jag är riktigt sugen på kubasvensk-frisyren som jag har i mitt tidigare visade passfoto, men jag är också sugen att återigen köra lite längre frisyr men utan lugg i pannan. Dessvärre har jag haft en enorm panna ända sen jag föddes, så jag vet inte om det är riktigt rätt väg att gå heller. Nu önskar jag mer än någonsin att jag hade en flickvän, hon kunde bestämma åt mig.

2 comments:

Anonymous said...

Har du snygg nacke? Har inte tänkt på det, klipp kort i nacken och spara långt fram. En hit tror jag!

Du bad visseligen inte om råd, men här fick du ett ändå!!!


//S

Dexter Sinister said...

Snygg nacke? Ingen aning, finns det snygga nackar?

Men jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få, thanks!