Saturday, April 25, 2009

Travolta för en kväll

Ikväll är en lugn kväll, men igår var en mer livad kväll. Det var kårfest med gamla studie-kamrater, och temat var film. Just vår klass hade Grease att jobba med. Rätt roligt, och tjejerna blev otroligt fina, precis som de var på den tiden på riktigt.

För min del blev det svarta jeans, boots, vit t-shirt, Lucky Strike-cigarett bakom örat, röd kam i bakfickan och strumpor som det stod "Rebel" på med stora vita blockbokstäver. Håret var hårt vaxat och bakåtkammat. Egentligen var det väl inte jättestor skillnad mot hur jag brukar se ut, så jag trivdes i den utstyrseln.

Nedan en bild på spektaklet. Jag skulle vilja lägga upp lite bilder på kamraterna också, men alla vet inte att jag bloggar (inte för att det är hemligt), och jag vill inte lägga upp bilder på andra hur som helst. Så du som läser: håll till godo, det är vad som bjuds!

1 comment:

Anonymous said...

guuuuud vad du uppdaterar dåligt!