Sunday, April 5, 2009

A week of debuts

Förutsatt att det var migrän jag fick i lördags, så var det sannolikt första gången. Jag har haft något liknande tidigare, men då berodde det nog på mannagrynsgröt vars bäst före-datum passerades ungefär när Hjälmaren brann. Så det var en debut avklarad.

Tidigare i veckan märkte jag att jag fått en blåtira. Som det låter, så var den nog världens minsta, det räknas nog inte ens. Men under ena ögat upptäckte jag ett nagelstort blåmärke, och en liten svullnad. Den matchar bra med de mörka ringarna under ögonen, så den syns nog inte så mycket. Men jag kände mig stolt, så jag var tvungen att fotografera. Det syns verkligen nästan inte alls på bilden, men jag var tvungen att försöka. Att jag inte har en aning om hur den uppstått spelar mindre roll.

No comments: