Tuesday, April 7, 2009

Jag är skyldig en ursäkt

Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om en känd person. Jag hade stört mig på ett par triviala uttalanden i en intervju, och jag blev så provocerad av dom där rätt harmlösa uttalandena att jag under skrivandet började angripa personens utseende.

Det har visat sig att personen jag skrev om har läst inlägget som jag skrev. Det är förvisso lite roligt, men Y fick mig tänka lite på den personen, och h*n är ju faktiskt människa.

Så om du råkat läsa min blogg för en tid sedan (och mot förmodan läser detta), och såg dig själv nämnas och sedan tog illa upp, så ber jag om ursäkt för låga kommentarer om utseendet. Jag tror inte du legat sömnlös över det, men just in case.

Hädanefter kommer jag bara driva med mitt eget utseende (det är jag rätt bra på). Men dåliga klädval och dryga attityder i intervjuer på en kvällstidningsbilagas sista sida kan jag inte bortse från!

1 comment:

Sara said...

Det verkar vara du som legat sömnlös....slappna av!!!