Thursday, April 16, 2009

Nej jag har inte blivit galen


Det är ju mycket 80-talsfärger för tillfället. Det jag pratar om är kläder.

För säkert fem år sedan, när slitna blåa jeans var hysteriskt inne, så tänkte jag "vad coolt det vore med slitna färgade jeans, typ röda".

Nu har jag nästan sett sådana. Jag har till och med köpt sådana. Nästan. För de är mer rosa än röda. Jag är inte rädd för att sticka ut, men jag vet inte, hade byxorna bara varit mer röda så hade jag nog behållt dom. För den spontana känslan nu är att jag kommer lämna tillbaka dem. Samtidigt görs ju ett plagg till säkert 80% av själva bäraren.

Här intill ser ni en variant på hur det kan se ut. Om ni undrar varför jag står på toastolen så är det helt enkelt så att jag inte vet hur annars jag ska få en helkroppsbild, typ, med min mobilkamera.









De här rosa funderingarna kom sig egentligen av att jag såg något helt annat, nämligen mintgröna jeans i samma slitna tvätt. Jag gillar dem lite bättre, så dem kommer jag nog inte lämna tillbaka.

Ah jag vet inte!

3 comments:

Y said...

Grönt är skönt, rött ä dött...

Sara said...

Grönt är mellanbrorsa, rött är rätt!

;)

Steinar said...

Jag tycker att båda är skitnajs Dennis :) De är våååår båda två!