Tuesday, April 21, 2009

An update of my vows

Det där med att inte röka går fina fisken, jag feströker endast. Förvisso verkar det som att "fest" är ett väldigt vitt begrepp, i varje fall tidsmässigt. Ibland har festen börjar kl 12 på dagen, även fast själva festen dit man är bjuden kanske börjar kl 20 på kvällen. Ibland är det också lite oklart vad som egentligen är en fest. Nåja, för att sammanfatta går det att säga att jag rökt under en dag, varje vecka.

Jag måste dock revidera lite, och det handlar absolut inte om att jag vill lukta sämre och bli fattigare. Sista tiden har jag märkt av ett tilltagande godissug. Så nu är det bara tillåtet med godis i fast och flytande form två dagar i veckan (jag har haft en tendens att strököpa godis lite när jag känt för det), och det gäller även chips och liknande.

No comments: