Saturday, June 20, 2009

Status: ändrad

På en jobbfest häromveckan så diskuterades det när två personer är tillsammans. En person ansåg att det var när de tu idkat analsex(!). Jag själv ansåg när man träffas ofta, och inte känner att man vill vara med någon annan. En tredje involverade facebook, och när statusen ändrades där, då var man att anse som tillsammans. Så nu antar jag att jag är tillsammans med K. På midsommarafton blev vi ihop också, ack så romantiskt då. Och lätt att komma ihåg!

Skulle gärna skryta med en bild på den otroligt fina tjejen, men jag får nöja mig med att säga att hon ser lite ut som Demi Moore.

2 comments:

Sara said...

Var "en person på jobbet" du tro!!
Ha ha ha!

Way to go!
S

Ylva said...

Är det meningen att man ska läsa detta som att ni hade analsex då? Snuskblogg.