Thursday, September 3, 2009

Fin och pin

Hade på mig ett par kängor för första gången igår. De var av märket Mentor, och är riktigt snygga om jag får säga det själv. Jag hittade dem på NK:s "realisation" (det heter så när det är lite finare rea, och inte kreti och pleti-rea...) och betalade bara ett par hundra för ett par skor som enligt försäljaren kostat runt 1500:-.

Ett bra köp så långt, men satan vilka skavsår jag fått, och skorna är nog dessvärre för små, så jag överväger faktiskt att sälja dem. Vi får se. Skavsåren är nog de värsta jag fått någonsin, och jag har typ haft riktiga skavsår en gång i mitt liv (man blir härdad av fotboll). Då var jag för övrigt i Spanien och det blödde ur såren. Inte alls trevligt när jag satt vid poolen och flugorna kom och satte sig i såren. Nu är det bara äckligt och svullet, istället för blodigt och äckligt, tur!

No comments: